Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szeresd magad...

2022. július 08. - gabibalogh
"És azt mondta az Isten: "Szeresd ellenségeidet" - én engedelmeskedtem neki, és elkezdtem szeretni magamat."
Kahlil Gibran
Igen,így igaz.Még nem megy tökéletesen,de újra és újra próbálom,csinálom,ismétlem.
A kis sikereimnek is örülök.
Kevés,de csodás barátokkal és segítő szándékú,kedvességgel,szeretettel felém forduló emberekkel körülvéve...
Tényleg igaz az a szeretet soha nem onnan jön ahonnan várnám,vannak meglepetések.
Ugyan akkor van látszat szeretet, és irigység és amit ami napig nem fogok megérteni.
Június 30.-tól felmondtam a munkahelyemen.Igen munkanélküli vagyok.
De leróttam a tartozásom a lelkiismeretem,a társadalom,és az emberek felé.
Pokolban dolgoztam,200%.-on és néhány betegen kívül senki nem köszönte meg.Tudtak volna segíteni,de nem tették.
Nem akarok így élni.A szakmát nem hagyom el,de a törpe diktátor által bevezetett intézkedéseket rajtam többet nem foganatosítják!
Most épülök,erősödöm lelkileg és testileg is.
Gondolatmentes fél órákat tartok.Szépítem a környezetem,amit eddig nem tudtam idő hiányában.
Lassan lazul a váll,a lélek,a gondolatmenetem.
Festegetek,rajzolok,ez utóbbit jobban szeretem,varrok,igen újra,persze csak beveszek a ruháimból mert fogyok.
Miniben járok,rendes ruhában,nem munkaruhában életem minden napján...
Szóval beszélgetek magammal.Még mindig olyan vagyok mint a Duna parti kő.
De apró lépésekkel elkezdtem igazán szeretni magam...
Balogh Gabriella 2022.07.08.
292587417_399535158861068_613910003693648635_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr1217877607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása