Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

GYILKOS ELŐÍTÉLETEK

2022. június 09. - gabibalogh
Tegnap nyitás előtt értem a gyógyszertárhoz.Mindenki elhúzódott egy fiatal,kopaszra borotvált,tetovált,de tiszta lánytól.
Megkérdeztem mi a baja?
Beszélni alig tudott,de nem drogtól,hanem azoktól az erős gyógyszerektől amit kapott.
Skizofréniát diagnosztizáltak nála.
Elolvastam a zárójelentését és adtam neki egy ezrest,mert ezek a gyógyszerek EÜ emelt áron vannak.
Mindenki borzadva figyelte.
Én megértettem.Tudom mi a baja,pontosan,tudom milyen ezt átélni...
Tényleg,én tudom mi az!
Az egy pokol.Egy mély kút mélyén élsz,ahol senki sem érint meg.
A hangok alig jutnak le az aljára.
A társadalom,a családod,az emberek megítélnek,lekezelnek,kevesen segítenek őszintén.
Havonta depo injejtiot kap és Rivotrilt.2x1 gr.-ot!Az brutál sok!40 kilós a lány kb.
Egymás melletti ablaknál vásároltunk, a gyógyszerész kiabált vele mint egy idiótával,hogy kevés a pénz!Adtam még pénzt neki,illetve a gyógyszerésznek.
Ráadásul közölte nincs Rivotril,ad Xanaxot.Nos a kettő messze nem ugyan az!!!
Végül a lány odahozta nekem a visszajárót,mondtam menj,vegyél belőle gyümölcsöt és vigyázz magadra!
Azt vallják a pszichiáterek,hogy egy ilyen betegségből,senki sem tud visszailleszkedni a való életbe és rendesen dolgozni.
Igenis lehet!2 évbe telt de lehet!Semmi tünet!
LEGYÜNK MÁR EMBEREK,EMPATIKUSAK!
NE ÍTÉLJÜNK AZÉRT MERT KOPASZ ÉS A GYÓGYSZEREKTŐL NEM TUD BESZÉLNI!
Soha nem tudhatod mi történik veled,és soha nem tudhatod mikor maradsz egyedül!
Azt sem tudhatod,hogy a másik min ment át akivel éppen beszélsz!
"A könyörületesség nem aranyban mérhető."Karen Hawkins
TALÁN EZÉRT GYAKOROLJÁK OLY KEVESEN!
Te gyakorlod?Hm?
Budapest,2022.06.09. Balogh Gabriella
*Jegyzet:

A Rivotril hatóanyaga a klonazepám, amely a benzodiazepinek gyógyszercsoportjába tartozik.

A klonazepámnak görcsgátló, nyugtató, izomlazító és szorongásoldó hatása van.

A Xanax tabletta hatóanyaga, az alprazolam egy triazolo-benzodiazepin típusú vegyület, amely szorongásoldó, nyugtató-altató, izomlazító és görcsgátló hatással rendelkezik.

Az is benzodiazepin,de gyengébb.Fűnek,fának felírják!Vigyázunk mit veszünk be!

skiz.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr8717852085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása