Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

"GYÖKEREK NÉLKÜL NEM LEHET REPÜLNI"

2022. augusztus 14. - gabibalogh

"GYÖKEREK NÉLKÜL NEM LEHET REPÜLNI" Bert Hellinger

3 generáció női tagjai a családunkban,Nagyim,Anyum és én...
Arra jöttem rá,és el kell fogadnom,hogy a család és elődeink,nagy súlyokkal terhelik meg a kis hátizsákunk,amit naponta hordunk.
Rettenetesen nehéz ezektől a terhektől megszabadulni,de ha meg akarunk békélni magunkkal,könnyebb lélekkel szeretnénk élni,elfogadni azt a sors vonalat amit kaptunk,a legnehezebb feladat amit csak el tudok képzelni,meg kell engednünk magunknak a kövek/terhek lassú,de biztos letételét.
Nem kell elődeink sorsát hordoznunk,de bennünk van.
Nem szabad haragot,neheztelést tartogatni a szívünkben úgy,hogy naponta a szőnyeg alá söpörjük és zajt csapunk a fejünkben,hogy ne halljuk az erre vonatkozó gondolatainkat...
3 nő,3 nehéz sors...Bár a fiam megtörte a női vonalat a terhek ugyan úgy rá is szálltak.
Nagyon kedves nekem Réka,aki mindig megpróbált a családállítás irányába terelni.Soha nem mertem megtenni,úgy mellkasból/gyomorból.
Így egyedül kell felismeréseket,megnyugvást találnom,és megengedni magunknak/magamnak a megbocsájtást.
Néha hangosan ki sem mondva,csak lelkemben tudni,és másként viselkedni.
Kemény munka,kemény szembesülések,sok egyedül töltött idő,de elkezdtem közelíteni feléjük...
Remélem egyre jobban és jobban fog menni...
Már nem kellenek szárnyak,hiszen azok mindig is voltak,csak nem mindenki láthatja...
"Ha egy reggel az ember felébred, és észreveszi, hogy a szívéből eltűnt a düh, eltűnt a sérelem, akkor szerintem hálás lehet.
Akkor a világmindenség megengedte,hogy megbocsásson."
Feldmár András
2022.08.14. Balogh Gabriella
img_3718.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr6617907681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása