Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

MEGDÖBBENTŐ GYŰLÖLET CUNAMI AZ EGÉSZSÉGÜGGYEL SZEMBEN

2021. április 05. - gabibalogh
Minap internetre feltöltött kis táncikálós videójuk a Bedhesda gyermekkórház dolgozói részéről,melyben zenés-táncos műsorral szórakoztattak,másképp írva örömködtek a Jerusalema kihívásban,mely egy világméretű akció,mely nem csak az egészségügyi dolgozókat szólítja meg.
A Bedeshda Kórház videója nem azt a hatást váltotta ki az emberekből amit gondolhatnánk.
Nem azt látták,hogy igyekszünk tartani magunkban még élve a lelkünket,hanem azt,hogy még van idő táncikálni.
Nem felszabadultságot,hanem eszelős és leírhatatlan frusztráltságot és alpári stílusú, "majd én megmondom a tutit" szintű,nyálfröcsögős,gyűlölet kommenteket és hozzászólásokat váltottak ki.
Olyan emberekből akik bejegyzéseit eddig szívesen olvastam.
Az első amit olvastam,mélyen szíven ütött.Első pillanatokban levegőt sem kaptam!
A teljes egészségügyet teli szájjal alázták,minden e szakágban dolgozót!
Hová jutottunk?Könyörgöm?Legyünk már észnél!
Erről a kis videóról van szó:
Olyan saját ismerőseim is,akik azóta törölve lettek az ismerőseim közül,sértő és általánosító megjegyzéseket tettek,hogy ez nem az örömködés ideje.Valamint alábbi,teljesség igénye nélkül kiragadott hozzászólásokat:
*"Láttuk múlt évben a könnyeket,akkor még el is tudtuk hinni,de mára már lejáratták magukat az egészségügyi dolgozók,hiteltelenek lettek." Írja ezt egy bank szektorban dolgozó eddig értelmesnek gondolt férfi,akinek szívesen olvastam bejegyzéseit.
*"Ugráltok az anyátok ...úristenit!Ma hány embert nyírtatok ki a lélegeztető gépen?Hm?" Számítógép szakzseni,aki ki sem tette otthonról a lábát a járvány kezdete óta.
*"Felveszik a milliós fizetéseket,aztán a betegeket meg elhajtják kéjes arccal."40.-es férfi.
*"Nincs beteg ellátás,nincs krónikus betegek gyógyítása,ezek meg táncikálnak,inkább állnának be dolgozni!"Szintén férfi.
*Mind rohadékok az orvosok és a nővérek is!
Egyik nap könnyes szemmel közli,hogy csak egy órát aludt,másnap meg táncikál?Senkinek sem hitelesek már ezek a férgek!"Szintén férfi.
Nagy csalódásom az általam igen becsült Dr. Kunetz Zsombor MBA egészségügyi szakértő véleménye is e témában.
Az első mellényúlása mióta olvasom és követem.
Noha őt különösen erős felelősség terheli a nyilatkozataiban,kétszer át kéne gondolnia kiket bánt meg.Jókat,vagy rosszakat!
Megdöbbentő,hogy nem tesznek különbséget COVID ellátó központok és az ellátásba be nem vont kórházak között.
Hisz a kettő hely között jelentős napi feszültség különbség van!
Megdöbbentő,hogy minden egészségügyi dolgozót egy kalap alá vesznek!
Nem örömünkben "hajtjuk el" a betegeteket,hanem a Kórház Főig.rendeletei alapján,amit nem ritkán reggel kapunk kézhez osztályos szinten,és akkor és ott ezt kell tenni.
Írtam arról,hogy ez milyen hatással van rám,mert nem nyilatkozhatok mások helyett,csak a magam bőrén megélt érzéseket írhatom le.Íme egy konkrét példa:
Eddig a daganatos betegek műtőasztalra kerülhettek,elsőbbséget élveztek.Mikor ott ül előtted egy emlő daganatos nő,kora lényegtelen.
Akinek kénytelenek azt mondani,hogy a saját érdekében és védelmében nincs lehetőség elvégezni a műtétet...
Hogy rendelkezés és kötelező érvényű!
Aki egy groteszk hullámvasúton ül,amire nagy betűkkel ráírták:
Most ez a te életed!
Trenírozom és kényszerítem magam,hogy a szemébe tudjak nézni,hogy végig hallgassam az aggodalmakat,hogy tudjak hallgatni!
Próbálok nyitott szemmel,kicsit zúgó füllel nem látni,nem hallani könnyeket,kétségbeesett kérdéseket és reménytelenséget...
Mikor?Kérdezi?
Talán két hét múlva...Amint lehetséges értesítjük...
Miközben nem tudsz semmit!
Miközben egymást pofon vágó rendelkezések és intézkedések születnek országszerte.
Miközben a hozzá nem értő államvezetés orosz rulettet játszik ismeretlenek és vétlenek életével...
Mit tudsz csinálni?
Kinyitod előtte a rendelő ajtaját,megszorítod a könyökét,végigsimítod a hátát és nézed,ahogy imbolygó,lassú,bizonytalan lábakon kivánszorog az ajtón.
Gyűlölök tehetetlen lenni!
De mikor hazafelé tarok az autóval elered a könnyem.Nehéz a légvétel,lehetetlen a gondolat mentesség...Ennyit magamról.
Ez csak egy példa!
Könyörgöm!Több mint egy éve tart ez az őrület!
Engedjük már meg azoknak akik az első vonalban dolgoznak,és itt nem csak az egészségügyi dolgozókra gondolok,hogy találjanak módot a gőz kieresztésére!
Mindenki másképp tudd feltöltődni,feloldódni,stresszt csökkenteni.
Tartsuk már egymást tiszteletben!Kérem szépen!
Ha valamikor,akkor most van itt az ideje az egymásra figyelésnek,egymás támogatásának!
Oké én hazafelé sírok az autóban vagy éjjel...Mások másképp tesznek.Miért ne tehetnék?
Június óta nem voltam szabadságon, a kolléganőim igen!
Egyik az anyósa temetésére mehetett el egy napot,a másik az édesanyjáéra!
Hatalmas pihenés!
Napról,napra építjük újra magunkat a következő munkanapra.
Ki-ki hogyan?Ő dolga.
De gyilkosnak nevezni minket és azt írni ezzel a videóval elcsesztük az amúgy is szar marketingjét az egészségügynek...Háááát!BZDMG!
Szívesen meghívok minden fröcsögő szájú,nagy pofájú ítélkezőt.Nem a COVID részlegbe,csak mondjuk hozzánk egy sebészetre.
Szerintem attól is két napig magzati pózban fetrengenének ezek a lelkes és ész osztó kommentelők!
Nem mi nem akarunk betegeket ellátni,Kórház Főig utasítás!
Mondjátok mit tehetünk abban a megalázó helyzetben,amit az egészségügyi törvény és jogviszony ránk húzott?Beszűkíti és megkeseríti a napjainkat.
Mi szakdolgozók nem kaptunk fizetésemelést,csak COVID fertőzést és a gyógyulás után visszatérve még megfeszítettebb munkát minden szinten.
Nem pártolom a szakmák egymásnak ugrasztását sem.
Lásd orvos/nővér.
Mert egyik szakma sem létezhet a másik nélkül a teljes körű betegellátás minőségét ezzel rombolni véleményem szerint tilos!
Épp elég probléma van a mindennapokban,épp elég dervis tánc,ami során megpróbálunk víz fölött maradni és nem engedni,hogy lehúzzon minket is az örvény.
Pedig de könnyű lenne elengedni magunkat és sorsára hagyni mindenkit és mindent!
De nem tesszük!Nem először írom!
Soha ne felejtse el senki:
Mi vagyunk azok akik mellette állnak mind addig míg altatás után fel nem ébred,mi vagyunk azok akik legjobb tudással sokszor fél óráig látjuk el a krónikus sebeiket,mi vagyunk azok akik észreveszik ha rosszul van a beteg,mi nyújtjuk oda azt a pohár vizet,mi töröljük le a hányását,mi hallgatjuk a legtöbb panaszt...
Legvégül pedig mi leszünk azok akik betakarják az arcukat a lepedővel...Mi!Nem mások!
Így az én álomvilágomban igenis jár nekünk az odafigyelés, a korrektség, a dicséret,a segítség és a megbecsülés!
Jár nekem,nekünk,nekik,mert adunk és adunk és adunk...
A legtöbben ilyenek vagyunk,akik nem,azokat megérteni nem tudom.
De nekünk akik ilyenek vagyunk lelkünk összetörése egy kalap alá venni minden egészségügyi dolgozót csak azért,mert divat minket utálni,pedig a probléma nem mi vagyunk!
A probléma a rendszer és az ilyen emberek mint ti!
Végezetül ne kelljen már elnézést kérnünk,ha mi is ugyan úgy aggódunk a családtagjainkért,barátainkért,kollégáinkért,és mi is ugyan úgy túl akarjuk élni mint te fröcsögő,buta,bulvárból tájékozódó barom!
De lehet velünk együtt csinálni,lehet jönni önkéntesnek!
Esetleg ha felemeled a feneked,még az életkedved is megjön!
Még egy ötlet!
Esetleg ne bűnöst keress ha tehetetlen vagy,vagy keresd az igazi vétkest:
Az államvezetést!A eszement és nem időben történő rendelkezéseket!Ja azt nem mered?Igaz?
Köszönöm!
2021.03.05. Balogh Gabriella

Ps:Ugyan ezt megcsinálta Magyarországon a Mömax.Ott semmi gyalázkodós hozzászólás nincs alatta.
Érdekes nem?
https://www.facebook.com/moemax.hu/videos/298667214947809
135769507_3599831273397703_8139470340596816487_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr116490556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bankvezér_ 2021.04.05. 08:33:00

Nem lehet az emberi gonoszságnak határt szabni egy olyan világban, ahol ez büntetlenül kiszabadulhat. Kommenteket tiltani kell vagy moderálni. Ennyi a lehetőség.

Azért 13 000 like vs 150 nemtetszés az arány. az kb 1%.
Ne tévesszünk arányokat azért.

gabibalogh 2021.04.05. 09:07:30

Igen igazad van,de látod,én a közvetlen környezetemről írtam.Amit én látok és hallok.Én pedig csak egy csöpp vagyok a nagy tengerben.

Bankvezér_ 2021.04.05. 09:18:07

@gabibalogh: igen, ez így nagy csalódás. Törlés tiltás. Én már rakás ismerőst unfollow-oltam akik politikai genyóskodásokat raknak ki.

gabibalogh 2021.04.05. 09:31:30

@R .: Sajnos én is megtettem azt a lépést,hogy töröltem az ismerőseim közül.Pedig az egyiket nagyon kedveltem.őt is és az írásait is.Próbáltam nekik megmagyarázni,hogy rosszul látják és általánosítanak,de süketek maradtak.Így töröltem a hozzászólást és őket is.

E.R 2021.04.05. 10:41:31

Összefogás helyett széthúzás, gyűlölködés, áskálódás...... Magyar mentalitás! Nem is vártam mást! Tudnék mesélni róla milyenek is a magyarok! Ha nekem rossz legyen neked is de ha nekem jó akkor inkább irigykedj mert segíteni nagyon kevés képes! Németországba amikor kint éltünk ezt sorra tapasztaltuk! A magyar a magyarnak a szemét is kivájta volna nehogy a másiknak jobb legyen! Az elmúlt időszakba meg a gyűlölet megy, mindenki okosabb, mindenki mindent tud de megmutatni azt hogy ezt másképp is lehet az nem megy!!!!! Tisztelet a kivételnek természetesen mert azért hál isten abból is sok van! Gabi neked hatalmas ölelés és átérzem a felháborodásodat a mindennapos küzdelem amibe részt vesztek...... Én nem tudnám csinálni! Elismerésem mindenkinek aki most ilyen helyen dolgozik!!!

gabibalogh 2021.04.05. 10:46:15

@R .: Nagyon szépen köszönöm!Bár mások is túl látnának az önző érdekeiken...
süti beállítások módosítása