Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Eddigi életem legizgatóbb élménye...

2019. november 03. - gabibalogh

10 éve történt...interneten ismertem meg egy fiút.
Hosszú haj,szakáll, fekete ruhák, meditációk,buddhista gondolatok....agy és lélek egyben.
Elég sokat beszélgettünk...
Egy alkalommal megjegyeztem,hogy feszült vagyok,mire felajánlotta,hogy energetikai masszázs keretein belül ő szívesen megmasszírozna.
Mert ki szeretne próbálni egy újonnan tanult masszázs formát amiben a nőiesség is feloldódik.


Érdekelt a dolog.
Akkoriban egy orvostechnikai cégnél voltam.Bőven adódott feszültség forrás az életemben.


Eljött...masszírozni...Szombat reggel 10.-kor.
Fekete ing,fekete nadrág,a haja összekötve.
Annyit kért ne szóljak egy szót sem,csak feküdjek fel a masszázs asztalra.
Megtettem de egy tangát hagytam magamon.

Ismeretlen férfi,aki gyönyörű,állig felöltözve,én pedig kiszolgáltatva meztelenül...nem túlzok több mint 40 percig rám koncentrálva,lépésről,lépésre haladva...lassan masszírozott.

Kihagyta az elsődleges erogén zónáim az első 20 percben.
Tudathasadásos állapot volt.
Erő,kiszolgáltatottság egyvelege ami kissé vissza is tartott a teljes elengedésben.

Aztán lassan és lassan körözve jött közelebb vágyaim forrásához...
Én meg még csak nem is nyöghettem.
Ritka lassan jött de eszelősen hosszan tartó orgazmus volt.


Oké amikor befejezte szétszedtem :)
Késő éjszakáig maradt...

Ez a nő is én vagyok...

Kiegészítésképen le kell írnom még számtalan történetem lenne e témában :)

2019.11.03.Balogh Gabriella

szex-altalanos.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr6215284900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása