Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Mély "hálám" pénzéhes csajok!

2021. február 13. - gabibalogh

Tudjátok egy nő lépten-nyomon ismerkedik/ismerkedhet.Legutóbbi beszélgetés épp itt kezdődött,a blog alapján írt nekem egy harmincas férfi belső üzenetet.

Üzenet váltásban szimpatikus,elsőnek okosnak,határozottnak "tűnő" férfi volt,aki rögtön fontosnak tartotta megjegyezni,hogy ő domináns típus. DDD

Némi beszélgetés után kértem tőle fényképet.A mellékelt csatolmányt kaptam,nyilván nem volt kitakarva a szeme.Ezt a "Kék fényes" megoldást én választottam,hogy meg tudjam mutatni mi ütötte ki nálam a biztosítékot!

Megkérdeztem tőle,hogy ugye viccelsz ezzel a képpel?Mire a válasz az volt,mi a baj ezzel egy fotó stúdióban készítették róla."MI A BAJ EZZEL?"

Nos szerintem az a baj,hogy ha egy férfi...Ja elnézést nem férfi,mert egy elméjében,lelkében és testi szinten is valódi férfi nem küld magáról ilyen bemutatkozó képet.Szerintem!De azt hiszem a véleményemmel nem vagyok egyedül!

Nyugodt,békés napomat fogta ki,így megpróbáltam neki elmagyarázni,hogy nem minden nő lát mozgó pénztárcát egy férfiban.

Az ilyen képeket a magukról gondoskodni nem tudó,tárgyi és anyagi javakért bármely ellenszolgáltatásra és kompromisszumra képes nőknek küldje el.Van belőlük elég!

Kezdve a fizesd ki a rezsim,a számláim,a körmösöm,a fodrászom,a bugyim és egyéb mindenem "nőkre",illetve szánalmas lényekre gondolok.

Meg azokra akik képesek anyagi megfontolásból eltűrni és benne élni egy kapcsolatban és házasságban,miközben szent férjes asszonyokként kellene tekinteni rájuk.A férjet,partnert más néven pénztárcát hátuk mögött szidják,leértékelik...Ez is egyfajta prostitúció,csak álruhában!De vele maradnak.Jegyezzük meg ebben a  férfiak is hibásak!

Igen hibásak vagytok,mert azt gondoljátok minden és mindenki megvehető.

Szóval köszönet nektek pénzéhes csajok,számító buta libák,akik miatt az a nő aki képes fenntartani önmagát és megteremteni,létrehozni a maga kényelmes,kellemes életét,az a nő miattatok szembesül azzal,hogy ilyen idiótákkal kelljen társalognia!

Ha nem lenne helyén kezelt önazonosságom,önértékelésem akkor bizonyára részletesebben magyaráztam volna el az érintett kép küldőjének a miérteket,de nem tettem.Felesleges energia és idő pazarlás!Az "én időm" pedig mindennél fontosabb számomra.

Azért még egy ideig beszélgettem vele,elmagyaráztam neki,hogy nálam maximum azt a bugyit kell pótolni,de rögtön kettővel,amit ha alkalma lenne rá letépne rólam. :)

Majd folytattam a társalgást vele,kissé sarokra állós enyhén dominanciát mutató stílusban,s mivel mindenbe belement volna le kell szögeznem,hogy a magáról állított domináns vagyok jelző,halk suttogással,szárnyait és erejét vesztve hullott le szobája sarkában az enyhén poros padlóra...

2021.02.13. Balogh Gabriella

PS:NAGY BÜSZKESÉGEM,HOGY ALÁBBI BEJEGYZÉS KIKERÜLT AZ INDEX.HU CÍMLAPJÁRA!4560 MEGTEKINTÉS.

img_1546.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr7216425444
süti beállítások módosítása