Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

A LEGERŐSEBB SZERETET,AMI OLYAN ERŐS,HOGY SZINTE FÁJ…

2021. február 25. - gabibalogh

Ma negyed százados az én gyönyörű,okos fiam!

Racionálisan tervezett,örömmel várt gyermekként született.

Tervezett császármetszés lett volna,ha nem dönt ő a napról és az óráról. :) Mint mindenről az életében…

Mi nők sokan bizonyossággal tudjuk a fogamzás pillanatát.Én is tudom.Velence,nyár este,barátok,mesésen finom vacsora, olasz tájborok és grappa…Folyománya egy darab gyerek. :)

Bár eszelősen megviselt az állapotosság,első pillanattól „kapcsolatban” voltunk lelki síkon is.

Hiszem,hogy a magzat a fogantatástól lélek.

Rendszeresen beszéltem hozzá,még pocaklakó korában is.Olvastam neki,Zelk Zoltán versekkel szórakoztattam.

„Morzsa naplót” vezettem neki,hogy tudja később milyen gondolatok forogtak kezdő baba váró anyukája fejében.

Tudom vicces egy még-még lapos hasnak olvasni,de nem zavart!

Meg is lett az eredménye.Mikor odatették a fejem mellé a kiemelés után,rám nézett a nagy barna szemeivel…Pislogva…Szerelem!Agyban,lélekben,húsig-csontig hatoló örök imádat!

Később a baba/mama szobában,ahol öt anyuka,öt baba volt együtt,mindenki sírt,csak az én kisfiam nem.Ha szipogni kezdett,elkezdtem neki a Zelk Zoltán verseket és szépen abbahagyta.Nincs az a figyelem ami kárba vész!

Ma napig teljes lényemmel szeretem,de nagy öröm nekem,hogy sikerült elkerülnöm azt,hogy „majomszereteté” fajuljon.

A kötődés erős volt és erősödött,hisz egy igazoltan hiperaktív és figyelemzavaros,de okos gyerekkel és gyereknek nehéz az élet.

Véd és dac szövetségben éltünk,életemmel,minden erőmmel,gondolatommal és cselekedetemmel védtem.Bátorítottam és erősítettem őt amikor szomorú volt a "mássága" miatt.Segítettem erősíteni azokat a dolgokat amiben sokkal jobb volt mint társai.

Minden évben adományoztam az iskolai alapítványba,tantermek falát festettem,televízió műsorokban nyilatkoztam vele együtt is,ahol az ilyen gyerekek neveléséről és gondolatairól volt szó,mindent megtettem,hogy elfogadják így is,hogy nehezen kezelhető.

Megharcoltuk a napokat,éveket…Mind e mellett rengeteg közös kalandunk és élményünk volt.Nem adtam volna másnak azt az örömet,hogy velem éljen meg minél több klassz dolgot az életében.Például 13 éves korában az autóvezetést tanultuk meg együtt.Mennyi minden még!De nem ezek felsorolása itt a cél...

De most már felnőtt fiatal férfi,4 éve párkapcsolatban él,jelen van az életében a zene,amit nagyon szeret és dolgozik.

Innen már rajta múlik a boldogulása.

De ha hozzám fordul én mindig és mindig,a tejúton túl is ott leszek neki segítségül,azzal a bizonyossággal,hogy mindennél jobban szeretem!

2021.02.25. Balogh Gabriella

img_1629.jpg

 

img_1630.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr9116438576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dænerys Targaryen 2021.02.25. 12:45:49

Ez nagyon szép poszt volt, gratulálok nektek!
Nálunk itt Westerosban nem a pocakban lakik a baba, hanem az anyaméhben., nálunk méhlakók a gyerekek.

gabibalogh 2021.02.25. 14:13:14

Nagyon szépen köszönöm és köszi az infót!
süti beállítások módosítása