Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Kis pech,nagy ciki,még nagyobb röhögés...

2020. december 20. - gabibalogh

 

Mindig keringenek történetek a csini seggű nővérkékről,akik ha lehajolnak kilátszik a tangájuk csíkja...

Én ebben sem vagyok átlagos.

Zsebes nacit és csípőig érő felsőket hordok,nincs kint a seggecském.Viszont 25 éve nem hordok bugyit csak eksönkéhez. :) Igen díszes,szexi bugyit,meg bodyt szexhez.A gyengébbek kedvéért.

Báááár!

Egyik nyári napon a térdnacimra nem tettem övet.Igaz,csípőig ért a felsőm...DE!

Épp egy beteg tenyérnyi lábszár fekélyét kezeltem,természetesen a kezemen kesztyű...Éreztem elkezd lassan,de biztosan lecsúszni a nacim.Kis terpesz,semmi!Tovább csúszik lefelé!

Próbáltam nagyobbat terpeszteni,hogy fönt maradjon,de a dzsuvás kesztyűvel nem akartam megfogni...

Az van,hogy lecsúszott a bokámig!Alatta meg semmi! DDD

Szerencsére a beteg mellett álltam,fájt a lába a mechanikus sebtisztítástól,így nem vette észre.

Végül nem érdekelt a dzsungás kesztyű,ledobtam a kezemből a Volkmann kanalat,villám gyorsan lehajoltam és felrángattam a gatyót,vissza a helyére a seggecskémre...

Bár le nem buktam,de a kolléganőim nagyon jót röhögcséltek a kis bakimon amikor elmeséltem nekik.

Azóta nem felejtem el az övet...

Egy másik alkalommal úgy éreztem végig a beteggel való beszélgetés alatt,hogy nem érzik jól magukat a cickóim a melltartóban...Alig vártam,hogy kimenjen a rendelőből...

Elindult kifelé,behúzta az ajtót,én meg benyúltam a felső alá és megemeltem a melltartóban mindkét cickót egymás után,megigazítottam és nagy sóhajjal megráztam a melleim,hogy  minden kényelmes e.

Mikor felnéztem a negyvenes pasi,akit nem vettem észre,hogy visszanyitotta az ajtót,mert kérdezni akart még valamit,elképedve bámult rám,szemei kocsányon lógtak,nincsenek kis melleim...

Majd pofátlanul megkérdezte:"Tudok segíteni valamiben?" DDD

2020.12.20. Balogh Gabriella

_ez.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr1916351628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2020.12.20. 09:06:45

Benny Hill likes this.

Peti0427 2021.01.13. 15:22:38

Szegény...ez hatalmas iromány...

gabibalogh 2021.01.13. 15:34:08

Az élet a leghumorosabb történet író. :)

Peti0427 2021.01.13. 15:45:15

@gabibalogh: átérzem velem is történtek hasonlók már már filmszerüek...

gabibalogh 2021.01.13. 15:49:37

@Peti0427: :) Van még a blogban egy-két ilyen öngólom leírva.

Peti0427 2021.01.13. 15:50:57

@gabibalogh: rajtad vagyok mármint rajta...
süti beállítások módosítása