Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

A VALENTIN NAP ÉS ÉN

2022. február 14. - gabibalogh
Tudjátok,én egy "keddi lány" vagyok.
Nem igazán szeretem a sátoros ünnepeket,így a Valentin napot sem.
Szeress minden nap,ölelj minden nap,örüljünk,becsüljük egymást a hétköznapokon,lepjük meg egymást egy kedden...Csak úgy!
Én nem várok ilyenkor semmit,nem csökkenteném az örömét és várakozását azoknak,akiknek igazán számítanak az ilyen gesztusok.
Éljenek úgy,az Ő életük,kapják meg amire vágynak.
Az én vágyaim,értékrendem nem anyagi természetű,sokkal mélyebbről fakad,sokkal nehezebb kielégíteni az igényeim,hisz lélek,elme és kreativitás kell hozzá,sok szeretettel,megbecsüléssel,humorral és egy húron pendüléssel fűszerezve.
Kevesek a bátrak.A királyfik fénye megkopott,már lusták felmászni a toronyba,megelégszenek az előttük térdelőkkel,belenyugvókkal,elfogadókkal.
Nem kárhoztatom őket.
"Amit adnak fogadd el"!Nagyim mondása.
Én nem fogadok el mindent,csak azt,ami megszólít,erősít,felemeli a lelkem,gondolkozásra késztet és igazi örömet ad a léleknek.
Ettől függetlenül boldog Valentin napot azoknak akik vágyják,és tartják!
Volt egy ilyen rózsaszín szemüvegem,mint a kutyuson,néha mesés volt viselni.
Valóban rózsaszín lett tőle a világ,de egy autómosóban lenyúlták.
Most e nélkül kell színeket festenem a gondolataimba,de szerintem megy az nekem.
Happy Valentines Day!
Nekem helyette még koronám van! :)
2022.02.14. Balogh Gabriella
b1838e2a6d71a49ef9a018f06f695081.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr617494404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása