Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

ELLENKEZEM AZ ÉLET TÖRVÉNYSZERŰSÉGEIVEL!

2022. március 19. - gabibalogh
"Rám szól az élet,és azt mondja nekem:
Nem lehetsz örökké csak fenn,fenn,fenn!
Én meg nézek rá, jaj,úgy felpofoznám!"
Bohemian Betyars
Igaz!De törekszem rá,hogy ne!
Még akkor is ha ezer szállal húzzák le a lelkem, a testem,vagy mindkettőt!
Még akkor is ha nyálkás lélekragadozók minden erejükkel azon vannak,hogy ártsanak nekem!
Ha voltak olyan férfiak akiket nem öl golyó,nem fog a kard és nem ragad el a halál!
Én meg olyan nő vagyok,aki előbb utóbb újra építgetem magam,szépen belülről elindulva.
Nem mondom,hogy ez gyorsan megy.
Van,hogy igen,vagy,hogy nem!
De a lelkem lendülete,a kitartásom visz tovább!
Kis pofon,nagy pofon,kis fájdalom,nagy fájdalom!Hess!
Vagy tényleg "felpofozlak"! :)
Én pedig mindig látni fogom a vezérlő csillagom,akkor is ha én szögezem az égre...
Ha meg nem lesz erőm odaszögezni,akkor majd elképzelem!Ennyi!
2022.03.19.Balogh Gabriella
276042518_7200236343352009_2863735591830137412_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr717784192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása