Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

BÉKÉT AKAROK! JÓ ÖREG PEACE,MAKE LOVE NOT WAR!ERRE VÁGYOM!

2022. február 12. - gabibalogh
Unom a COVID minden tünetét immáron másodszor,3 oltás után!
UNOM a karantént!
Unom a híreket vele kapcsolatban.
UNOM AZ EMBEREKET akik felelőtlenek és én én megint beteg vagyok!
Unom,hogy hülyének néznek!
Pont engem,aki látja a számokat és az igazságot,hiszen ebben dolgozom!
UNOM az éhbért, a megaláztatást, a média csöndet az igazságról.
UNOM,hogy a végtelenségig kihasználnak minden egészségügyi dolgozót!
UNOM,hogy rengeteg "ember" lehetőséget kapott kapott,hogy általa üzleteljen tisztán,vagy mocskosan,de főleg az utóbbit UNOM!
UNOM a politikát!De nagyon!
Régebben aktívan követtem,kis lobbit is folytattam párt függetlenül,hogy az aktuális projektjeim célt érjenek.
Nem szégyellem magam miatta,akkor így láttam helyesnek és eredményes is voltam.
Minden ezzel kapcsolatos oldalt töröltem,nem akarom látni a hazugságokat és az acsarkodást!
Persze a választásra elmegyek.Naná!
UNOM,hogy társaságban nincs téma csak a COVID,Csak a kis gyűrött gatyás tyúk Orbán,csak a nagy terveket szövő ellenzék,aki úgyis pofára esik ebben a választó rendszerbe,hiába küld ki az Unió ellenőrzésre biztosokat!Bár ne lenne igazam!
UNOM,hogy a pasik már nem férfiak,hogy az erős nő nekik maga Lucifer,csak puncival!
UNOM a huszonéves fiúkat,akik engem találnak vonzónak mert a korosztályukban se erő,se nőiesség,se önazonosság.
Se nőiesség,az összes pénzük,plasztikai beavatkozások és márkás ruhák ellenére.
Nem vagyok tanító néni,ha az akartam volna lenni,annak megyek!
UNOM,hogy a 40 feletti férfiak kiégtek,nem potensek és megnyomorította őket vagy saját lelkük,vagy az exük!
Használhatatlanok értelmes, szexuálisan aktív kapcsolatra!
UNOM azokat akik azt hiszik,mert csöndben vagyok,nem vitatkozom megalkudtam,vagy "győztek".
Nem győztetek sunyi alakok!
Én építgetem a saját kis életem és világom ezer éves kapcsolati tőkém,szakmai tudásom ,szorgalma és kreativitásom felhasználva!
UNOM az utalásokat,hogy hol lenne jobb helyem!
UNOM a széttört,önző,gazdag családom,akik azt hiszik a pénz velük megy a sírba.
UNOM,hogy fáradt vagyok minden nap,hogy minden délután másnapra újra kell építenem magam.Hogy állami szektor után,magán,aztán saját magán betegek.Miért nem lehetek végre egy állásban nyugodtan,örömmel,figyelemmel fordulva a betegek felé?
Noha utóbbi kettőben igazi hála és öröm erősít.
UNOM,hogy az orvosok továbbra is behozzák a magánrendszerből az államiba a betegekre,ráadásul pofátlanul már nem más neve alatt,hanem a saját alatt.Vagy nem engedik beírni,hogy ne legyen nyoma,de behozzák!
UNOM,hogy kevés időm van a barátaimra,önfejlesztésre,kikapcsolódásra,tanulásra!
Összességében ezt nem akarom!
Fáj,gúzsba köt és elveszi a napom szép pillanatait,ami nélkül pedig élni lehetetlen!
UNOM,hogy reménykedünk,hogy van kiút!
Futjuk a köreinket,mint aranyhörcsög a kalitkában,de ezek a férgek minden lehetőséget lefölöznek,vagy lehetetlenné tesznek másokat!
Én nem kéregetek és megfeszített erővel dolgozom!
Barátnőmet Covid pozitívan beparancsolták éjszakára!
Tartós egészségkárosodást fogunk szenvedni!
UNOM,hogy a szakszervezetek csak kirakat tevékenységet végeznek és van aki megszedi magát,mert szája befogására újabb lehetőségeket kapnak amivel több bevételhez és kizárólagossághoz jutnak!
Tehát UNOM!
Nem vagyok egyedül gondolom.Csak nem mindenki próbálja magát kirágni a ketrecből.
Mégis úgy gondolom,hogy az idő és a kitartás, a belső erőm nekem dolgozik!
Körülöttem számtalan vergődő,tengődő ember,akik többre érdemesek!
Igazságtalan,fájdalmas számomra!
"Kétféle méltóság van.
Az egyik: amit a világ ad az embernek.
A másik: amit az ember ad saját magának." Müller Péter
Nekem nem kell méltóság,sem hatalom a világtól!Nekem szeretet kell és egymásra figyelés,a másik ember tisztelete,gondoltai és lelki szabadságának teljes körű megadása!
Jól látom az hová vezet!
Magam értékeit ismerem.
Nem magamnak adtam,az életem tett ilyenné,az érdeklődés, a tanulás és a lelki tisztaság,ön azonos vagyok,ennyi!Ön azonos vagyok,ennyi!
Ti miért nem vagytok azok?
Ti miért hajoltok meg újra és újra?
Ti miért nem adtok magatoknak felszabadult perceket,órákat?
TEGYÉTEK!
Az élet ne legyen harc!Az élet legyen élvezet,öröm és szeretet!
PEACE,MAKE LOVE NOT WAR!
Ami pedig erősít?A csodás barátaim!Amit ez úton is köszönök nekik! :)
2022.02.12. Balogh Gabriella
273718798_7029389420436703_6327317831200555404_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr5917430188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása