Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Együtt gondolkozásra hívlak benneteket!

2022. szeptember 30. - gabibalogh

Mi a véleményetek arról,hogy egy ember egyszerre lehet kiemelten empatikus, és mégis hiányozhat belőle az empátia bizonyos emberek, helyzetek, történések esetén?

Ma hajnalban ezen tűnődtem. Mert igen, szerintem létezik ilyen ember.

A magam esetében arra jutottam,hogy hagyom reagálni a lelkem,az ösztöneim mindkét esetben, akkor is ha nem vagyok büszke a másodikra.

A második sokszor akut érzés, aztán átgondolom és egyfajta "udvarias" empátiára képes vagyok.
Néha az ilyen esetekben ellensúlyozom: elnézést kérek, stb.

Vajon képes kihalni/ törlődni az empátia képessége?
Vajon mennyi negatív hatás kell ahhoz?
Ha "törlődik" is,vajon nem marad meg a hiányának érzése örökre?
Még ha ezekben az említett ritka esetben is?

Tudom,egyszer fent vagyunk, színekkel és minket feldobó különleges gondolati világban és illat orgiában...
Míg máskor fura köd van körülöttünk,amiből önerőből távolodunk el,sokszor nehéz úton,remélve az előző kellemes érzéseket,tiszta lelkiismeretet,még ha hibáztunk is.

Nos veletek előfordult ilyen? Érdekel a véleményetek!
Köszönöm!

2022.09.30. Balogh Gabriella

c5382d44f309a8c88a53e2dfe20cf4bf.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr2517943368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása