Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

GABIS ELMÉLKEDÉS/ÚJ ÉLETSZABÁLYOK

2021. december 04. - gabibalogh
“Aki nem mutogatja magát - ragyogni kezd.
Aki nem dicsekszik - sikeres lesz. Aki nem követel tiszteletet, azt elfogadják vezetőnek.
Aki nem küzd senkivel, azzal senki sem képes megküzdeni.”
Popper Péter
 
Folyománya Gabi szerint:
Tartsd távol magadtól mindazokat akik irigyek rád,nem becsülnek,kihasználnak,vagy indokolatlanul irányítani akarnak.
Törekvéseik csak még több erőt adnak,ki tudja honnan származik?
Engem lep meg a legjobban...
Az egyre több lehetőséggel,amiket kapok,épp miattuk élni is fogok!
 
Ps:Hálát adni és figyelemmel,kedvességgel,segítő szándékkal fordulni azon kevesek felé,akik őszinték veled és segítenek,vagy a kedvességükkel erősítenek!
 
Szabály! Hagyjuk a második esélyt a kezdőkre!
Én már adtam eleget!
Ezt hozta az élet...
Nem kell mindig megbocsájtani,nem vagyok Teréz anya.
Elég mérlegelni,dönteni,cselekedni,elengedni és tovább lépni.
 
A fennmaradó időben elő a könyveim,pihenni,töltődni!
 
2021.12.04. Balogh Gabriella
6ca65deb7ae2afefcdc5922856929451.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr4416773710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása