Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Apa-fia hármas szex?

2021. április 25. - gabibalogh

Mindig van új a Nap alatt...De kevés olyan,amivel meg tudnak még hökkenteni.

47 éves jóképű,jól szituált,értelmesen kommunikáló férfi beköszönése után megkérdeztem,minek köszönhetem az érdeklődést?A válasz az volt,hogy aranyos vagy!Hoppá!

Meglepődtem,ilyenkor özönlik a szexi vagy,q-nálak,dugunk,mert szexi a lábad,mert szépek a szemeid,vagy jobb esetben a tetszik a bemutatkozód...

Első kérdése az volt,anyuka vagyok e?Írtam igen,olyan anyuka akinek a fia már két éve saját lakásban él és négy éve van együtt a barátnőjével.Ez nagyon tetszett neki.

Majd megkérdezte,szeretem e a fiatal férfiakat?Visszakérdeztem,hogy magára gondol?Már épp ki akartam miskárolni,hogy basszus hány évesnek néz ez a pasi engem?

Mire a válasz az volt,hogy van egy 24 éves fia és nagyon szeretné kipróbálni egy igazi érett nővel a szexet.Jeleztem,hogy erre igen nagy az érdeklődés.De úgy vélem a fia már elég érett ahhoz,hogy magának keresgéljen.

Erre átküldött egy képet a fiáról.Apa volt fiatal kiadásban.Tényleg helyeske.

Arra a kérdésére,hogy mi a véleményem,azt válaszoltam,hogy nálam a lélektani határ a fiam kora (25év) +2 év.Az alatt tuti nem kezdenék senkivel.

Majd jött a bombaaaaaaa!Ő úgy gondolta,hogy apa-fiú-én hármasról lehetne szó.

Upsz!Tátva maradt picikét a szám.

Írtam neki,hogy nem igazán így képzelem el az atyai életvezetést egy fiú számára.Mert oké,hogy anno a fiúkat befizették Csöcsös Lilihez Magdaléna műintézményében,de manapság ez már nem szokás,nekem meg eszmei értékem van,szóval felejtős!

Nagyon udvariasan sajnálkozott néhány mondatban,aztán én elköszöntem és kiléptem a beszélgetésből...Végleg.

Mint írtam kevés dologgal lehet meglepni,voltam már lánnyal, voltam már hármasban két férfivel...De ez kicsapta a biztosítékot nálam kissé.

Most ezen töprengek,hogy hol van vége a szülői gondoskodásnak és hol kezdődik az elcseszett,undorító perverzió?

Szerintetek?Ti néznétek a saját gyereketeket szex közben?Vagy szexelnétek együtt vele?Érdekes kérdés.

Az én válaszom a nem!

2021.04.25. Balogh Gabriella

a0a2bc6cd4987bc2b71dd683b47e7cf3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr716512220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása