Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

Szétszórt elmém élvezhető mellékei

COVID NAPLÓM - 21. napon lezárva!COVID neg. vagyok és negatív mellkas rtg!

2020. október 27. - gabibalogh

Előttem egy halom vitamin,C,D,Cink,Magnézium…Előttem a Coldrex.Nézegetem,tologatom őket,próbálom kimatekozni melyiket ne vegyem be,hogy kevésbé legyen hányingerem?Félre tolom a Coldrexet…

Ötödik napja vagyok beteg.Szép ünnepünk hajnalán kezdődött…végig feküdtem a várva várt 3 napi pihenést,amit kicsit sem ágyban fekvésre szántam,vagy legalább is nem ebben a formában.

Torokfájással,köhögéssel,egyértelműen tüdő táji fájdalommal.Ülök itt csöndben és hallgatom,ahogy recseg-ropog a légcsövem minden légvételnél…Lázam nincs,nem volt…soha sincs.

Egészségügyben dolgozom,bőven volt lehetőségem benyalni a vírust.Tegnap szűrtek le.Így marad nekem a várakozás…

Szerencsés voltam,hogy eddig megúsztam.Szerencsés mindenki aki eddig megúszta!Most már nem az a kérdés elkapom e?Most már az a kérdés mikor?

Mit csináltam most rosszul?Semmit! Maszk,fertőtlenítés,távolság tartás…Persze ha tehetem.Hogyan kezelj úgy egy lábszárfekélyt,hogy ne hajolj közel a betegedhez?Persze,hogy nincs másfél méter távolság!Hogyan segíts felkelni valakinek,ha nem mész a közelébe?Hogyan végy tőle vért,ha nem hajolsz közel?

Nem panaszként írom,ez a hivatásom így teszem nap mint nap!

Sok maszk hordást tagadó,sok vírus tagadó,sok kormány propagandát feltétel nélkül benyaló ember!Sok birka aki hiszi a napi tájékoztatás bevallott szám adatait?Ne aggódjatok,ti is meg fogjátok tapasztalni…

Lehülyéztek mikor kérem,húzzátok az orrotokra a maszkot?Ültök a beteg váróban,áll alá tolt maszkokkal?Kérjük használja a kézfertőtlenítőt,de többszöri kérésre sem teszi…Kérünk…Kérünk …Kérünk!De hiába!Aztán bejön a rendelőbe,befekszik az osztályra…

Végtelenül szomorú,hogy a kórházak és rendelők fogadnak még olyan betegeket pl.akiken csak egy nekik nem tetsző anyajegy van és azt akarják levetetni…A bőrgyógyász ki tudja milyen indokkal ráírja,hogy sebészileg eltávolítható.Semmi sürgős,semmi fontos nincs ezeknek az eltávolításában,de beül a váróba az előjegyzésnél,beül a váróba az ambuláns műtét napján,majd újra a varratszedés napján.

Gondoljátok benneteket nem érint a betegség?

Gondolkoztatok már azon,hány ismerősötök maradt otthon ősz óta mert a házastársa vagy gyereke pozitív,vagy mert érintkeztek vírus fertőzöttekkel?

Saját környezetemben rengeteg ilyen van.Köztük sok kollégám és általam ismert egészségügyi dolgozó.Saját érintettséggel és betegséggel,ami aztán átsöpör az egész családjukon.

Mikor az egyik kollégánk pozitív lett kérésre sem szűrtek le minket,hivatkozott arra a közvetlen főnökünk,hogy hordtuk a maszkot és nem tartózkodtunk 15 percen túl egy légtérben.Az állapotos kolléganőmet sem!

Jelen helyzetben a tüneteim miatt kénytelenek voltak leszűrni,főleg mert az osztályon feküdt fertőzött beteg.Főleg,mert a kórház higiénés Főorvos elrendelte.

Egy kollégám 5 hétre esett ki a munkából alapbetegsége és a vírus miatt.Alapvetően végig cseszegették,minden nap hívogatták,sürgették mikor jön végre dolgozni?Rengeteg tesztet végeztek rajta,nem sikerült egymás után két negatív tesztet produkálnia.

Jó ha tisztában vagytok azzal,hogy a táppénz csak a karantén idejére 100%.Utána már csak 60%!Nem érdekel senkit,hogy szövődményeid lettek.Ennyit kapsz és kész!

A legtöbb vidéki kórházban már nincs elektív (előjegyzett) műtét.Csak sürgős.Nem lett kihirdetve nyilvánosan,mert akkor szembe köpték volna magukat a „nagy tiszteletű” politikusok!”Az ellátás nem állhat le!” Ismerős mondat ugye?

A kórház igazgatók szép csöndben belső körlevélben tájékoztatták a dolgozókat a további ellátás menetéről.

Persze Budapest nem!Budapestnek kötelező bírnia!

Szeretném jelezni bármennyire is bizonygatják,hogy az egészségügy bírja a terhelést,csak szólok!Nem fogja bírni!

Egyre több kolléga beteg.Egységeket zárnak le e miatt.Hiába az embertelen átvezénylés.Az egészségügyben is emberek dolgoznak,nem érinthetetlenek,nem csapódik le róluk a vírus.Nekik is van családjuk,akik miatt otthon kell maradniuk.Nem fogja bírni!

Aztán meg itt az egészségügyi jogviszonyról megszavazott új törvény,ami miatt sokan nem fogják aláírni az új szerződést.Ki írná alá és egyezne bele abba,hogy 1+1 évre elhelyezhetik az ország bármely részére dolgozni?Persze erről hallgat a fizetett és megfélemlített média nagy része!Csak arról írnak,hogy az egészségügyi dolgozók "már megint" fizetésemelést kapnak!De arról nem,milyen embertelen szerződést akarnak aláíratni velünk.

A kórházigazgatók nem ritkán adják utasításba,hogy a dolgozóik nem nyilatkozhatnak erről FB oldalukon,vagy nyilvánosan!Mikor rákérdeznek náluk,hogy ez kötelező érvényű e?Akkor azt válaszolják sunyin,hogy ajánlás.Tisztelet a kivételnek.

A megmaradt emberek,akik eddig is erőn felül dolgoztak,majd szépen egymás után betegszenek meg.Ha nem COVID-ban akkor derékfájással,hát fájással,sima influenzával.Mert a szervezet,még egy egészségügyi dolgozó szervezete is időnként feladja… 

Érdemes gondolkozni,a bevallott szám adatokat megszorozni kettővel,hárommal…Érdemes figyelembe venni,hogy az elhalálozások száma sem hiteles!

Ugyanis halál okként csak egy betegség kódot lehet választani.Ha valakinek szív-érrendszeri betegsége van,cukorbetegsége,vagy más krónikus betegsége azt írják be halál oknak,nem a COVID 19 fertőzést,mert csak egyet választhatnak!

Az én besorolásom még bizonytalan…talán délután már fogom tudni…Az viszont tény,hogy mivel mai naptól táppénzen vagyok akkor is kifekszem ezt a nyavalyát ha COVID negatív vagyok.

Az is igaz,hogy azt kívánom,inkább legyek az,hogy túl legyek raja és legyen védettségem,ha minimális is a további napjaimra.

Most évek óta először igenis ki fogom feküdni!Dolgoztam veseköves rohammal,dolgoztam vesemedence gyulladással,dolgoztam számtalanszor úgy,hogy beteg voltam.Most nem adhatok alapot annak,hogy ne erősödjek meg rendesen.

Szép-szép a hivatás tudat,szép ha a kollégáimmal nem akarok kitolni,de az élet még szebb!Én pedig szeretek élni…Nagyon!

13.20. A közvetlen velem együtt dolgozó kolléganőm,akit szintén hazaküldtek most hívott,hogy pozitív. :( Én még mindig nem látom az eredményem.De nincsenek illúzióim...

15.58.COVID poz.vagyok.Ennyi!Holnap rögzítik a karantén alatti elérhetőségem és a kontaktjaim.Érdeklődve várom a karantén ellenőrző snájdig egyenruhásokat. :)

10.28. 6.nap. A nap kérdése:Ennek soha nem lesz vége?
Borzasztóan hosszú tud lenni egy éjszaka,ha nem tudunk aludni...Különösen jó alvó vagyok egyébként.
De az egyik pillanatban tüzel a testem,a másik percben hidegrázásom van.Mind e mellett még csak hőemelkedésem sincs...A torkomba mintha lángnyelveket tolnának be időközönként és igen,igaz...Nehéz a légvétel.Rengeteg folyadékot iszom,aminek megvan a vesémre az egész éjjel kijárkálok hatása. :) Enni nem igazán tudok,de legyűrök valamit,hogy a gyógyszerek ne éhgyomorra menjenek be.Nem fontos mit,úgysem érzem az ízét sem...
Sokan kérdeztétek,olyan e mint az influenza?
Hasonló igen,de sokkal intenzívebb és egy influenzában a 6.napon már lábadozol,itt pedig úgy érzem,csak erősödnek a tünetek...
HATALMAS ÉS JÓLESŐ MEGLEPETÉS:Nem tudom másképpen leírni,azt amennyire jól esik,hogy a kollégáim,a családom,a barátaim és akár egy szinte ismeretlen ember is képes mielőbbi gyógyulást kívánni,megkérdezni azt miben segíthetnek.Tényleg kellemes érzés,hogy szeretnek és hiányzom...Ezer és ezer köszönet mindenkinek aki érdeklődött,hatalmas erőt tud adni,amikor kétségbe vagyunk esve.
Most térül meg az,ahogyan én figyelek másokra...Bár teszem ezt mindig a nélkül,hogy bármit elvárnék.
Sok szerető ember vesz körül és összegyűjtögetem azt is mit érdemes enni,most például a tüdő támogatására.Mert az elsődleges kritikus pont a tüdőnk.Nagyon keveset tudunk a betegségről még mindig.Az tény,hogy mivel enni nem tudok,ma burgonya krém leves lesz,tejszínnel,gyömbérrel,chillivel,fokhagymával és sok petrezselyemmel.A gyömbér bár melegítő étel, a tüdőt támogatja.Pont mint általában a fehér ételek.Túró,karfiol,stb...Érdekes a szervezet mennyire tudja mire van szüksége,most például tehermentesítésre,ezért a leves és nem a darabos étel.
Most jelentkeztek a kórházból,tekintettel arra,hogy inzulinos cukorbeteg vagyok nyomatékosan megkértek,hogy azonnal telefonáljak ha rosszabbodik az állapotom,mert szorítanak helyet a COVID osztályon és el lehet kezdeni a Faripiravir adását.Ez a gyógyszer gyorsítja a gyógyulást, sikeresen akadályozta meg a betegek állapotának romlását és ezzel sokuknál elkerülhetővé vált az intenzív terápiás kezelés.Őszintén remélem,hogy nem lesz szükségem erre az opcióra.
09.28. Mélyen meg vagyok nyugtatva! :( A Háziorvosom közölte,hogy az alapbetegségem miatt úgyis kórházba kerülök előbb utóbb.Mit is mondhatnék?Köszönöm!
Mára az utolsó:Szinte végig aludtam a napot.Se ellenőrzés,se telefon az ANTSZ.-től nem volt.Se snájdig biztos urak.Ellenben megdöbbentett,hogy milyen sok ember hívott fel,érdeklődve a hogylétemről.Olyanok is akikről köztudott,hogy eléggé utálnak.
10.29. 7.nap.
Ma hajnalban az alvás és az ébrenlét határán egy csodálatos,de sajnos rövid pillanatig nem tudatosult bennem az,hogy beteg vagyok.Csodás pillanat volt!
Tegnap elalvás előtt teret engedtem kicsit az önsajnálatnak és a félelemnek...Vagyis sírtam néhány percet.Most kezd tudatosulni,hogy milyen régen nem találkoztam senkivel.Nagyon hiányzik az emberi érintkezés.
Aminek örülni kéne,két kg.-ot lefogytam.De nem örülök neki,rezignáltan elfogadtam és ennyi.
Imént túráztam,ami annyit tesz,hogy kivittem a szemetet és bementem a garázsba.Beindítottam az én kicsikém.Ha nem tudnám,hogy beteg vagyok,ettől a kis légszomjtól,meg szívdobogás érzéstől,meg gyengeségtől felvilágosodnék.
Ma már elkerülhetetlenné vált,a tartalékaim pótlása.Nem engedném senkinek,hiába ajánlották fel,hogy bevásárolnak nekem,hogy a közelembe jöjjenek.A futárral is lepakoltatom a holmit a lépcső alján,aztán majd felhozom szép lassan.Így egy általam eddig nem ismert házhozszállítási cégtől rendeltem néhány dolgot.Volt friss és nagy fekete kagylójuk!Az élet apró öröme! :) Hátha lassan elkezdek mást is enni mint levest.Valami isteni tejszínes,bazsalikomos pastára gondoltam...De még csak gondolat.Várok,míg érzem újra az ízeket.Nagyobb a valószínűsége,hogy ma a nagyim klasszikus,csiga tésztás húslevesét választom.
Most lettek kész a tesztek még három közvetlen kollégám pozitív. :(

Nem fogjátok elhinni!Felhívott az Osztályvezető Főorvosom!Majd leesett az állam.Közölte,hogy ne felejtsek el levegőt venni és ne máshol csináltassam az ellenőrző tesztet,kizárólag bent a kórházban.Persze ennek az az oka,hogy a máshol készítette teszt hosszadalmasabb.Meg mondtam neki,hogy még igen szarul vagyok,ne kezdje a kávém főzni...De akkor is jól meglepett!

Mára az utolsó:Azt hittem talán jobb picit,de megint eszelős hidegrázás,torokfájás...Mozog velem a kanapé...Meg is van az eredménye,most először a 7 nap alatt 37,3.Még nincs baj,de remélem nem kezdek el lázas is lenni.

 10.30. 8.nap:

"Ma úgy vagyok,hogy jól vagyok és messze vinnélek,
Hogy ne legyek már nélküled, én zsebre tennélek.
Nyaralni ment a bánat is,maradni nem képes,
De jól esik a látszat is, hogy élni mégis érdemes." Tudjátok?Jazz+Az!Meg Geszti Péter.

De sajnos még nem vagyok jól.Tegnap este és éjszaka horrorisztikus volt.Igaz,14 órát "aludtam"...De ez alatt két teljes zuhany és pizsi váltás.Nem régen ébredtem és hajmosással kezdtem,mint egy csatakos versenyló...Hajszárítás alatt szédültem mint állat,de megcsináltam rendesen a frizkóm.Bár ötször ültem le közben.Pedig egyedül vagyok,nem lát senki.De ahogy egy úr,a pokolban is úr,úgy egy nő a pokolban is nő marad. :) Viszont a reggeli felét nem tudtam megenni,pedig csak 1 tojásból rántotta,magos kenyér és zöldségek.Aztán tízóraira egy banán...De sajnos csak a felét sikerült megenni.

Ma átjön Anyum,vett nekem gyógyszer pótlást.Persze a közelembe sem engedem,csak kinyitom neki az emeleti erkélyről a garázst,oda beteszi és majd lemegyek érte.Semmiképpen nem engedném a közelembe!

Még mindig a kutya sem nézett rám,úgy értem ellenőrzés szempontjából.Se piros karantén cédula,se semmi. 

Itt járt Anyum,illetve csak az utcán...Kinyitottam neki a garázst az erkélyről,berakta a holmit és csak integettünk egymásnak.Hozott nekem gyógyszer pótlást,meg gyümölcsöket.Meg a kedvenc apró bimbós rózsámból egy nagy csokrot.Nagyon nehezen viselem az elszigeteltséget,még így is,hogy ennyien figyeltek/figyelnek rám.

Úgy érzem ma vagyok a leggyengébb.Nemcsak az általános fizikai állapotom figyelembe véve,hanem lelkileg is.Ma pótoltam az eddig visszatartott sírás mennyiséget is.

14.29.Kötelező programként,csarnok elsőre megérkezett a szokásos délutáni és rettegett hidegrázás.

Eléggé félek az éjszakától,hosszú és fájós...Azt olvastam egy tanulmányban,hogy a COVID pozitív fertőzöttek agyi kapacitása 10 évvel előrevezetheti az agy öregedését.Végre!Itt a bizonyíték arra,hogy a bevallott számok hazudnak,hisz annyi retardált ember van,hogy pontosan mutatja milyen sokan vagyunk/voltunk fertőzöttek! :)

10.31. 9.nap:

Nem hiába féltem az éjszakától...Megdöbbenésemre 38-ra emelkedett a hőm.Eddig nem voltam lázas.Miért most kezdődik el?Bevettem lázcsillapítót és órákig néztem régi maffiózós filmet,míg végre visszaállt a normál testhőm.Utána is csak a reggel közeledtével tudtam picit vissza aludni.

Még mindig minden légvételnél kiszakad a tüdőm...Nagyon,de nagyon gyenge vagyok.Felhívtam az egyik COVID osztályunkon dolgozó orvos kollégát,akit nagyon kedvelek.Beszélgettünk a lázról és a tünetekről.Azt mondta,Gabi,készítsd össze a holmijaid egy táskába.Már csak babonából is.

Eljutottam oda,ezért sokan hülyének fogtok nézni,hogy ott szeretném hagyni a testem minden fájdalmával együtt.Voltak nagyon erős fájdalmak és betegségek életem során.Eddig mindig sikerült kívülről figyelnem magam ilyenkor.Most nem megy!Meditálni naponta szoktam.Most az sem megy!Nyomorult vírus!Nyomorult törékeny emberi lét!...

Megint lázas vagyok,szétszakad a testem.Nem akarom többet leírni,hogy rosszul vagyok.Így nem írok tovább...

11.02. 11. nap.

Kihagytam pár napot,tényleg nem voltam képes még egyszer leírni azt,hogy rosszul vagyok és mi a tünet.E miatt a nekem jövő üzenetekre sem válaszoltam.Maximum 1 mondatot,hívást fel sem vettem.Helyette rengeteget sírtam és gondolkoztam.Utálom a komolyabb betegségek csöndjét,mert sok életünkben lévő hibára világítanak rá...

A láz tegnap már nem ismétlődött meg és nagy örömömre sikerült ennem is.Mert már a 6-7 kanál levesnél és fél tojás rántottánál is kevesebbet ettem előtte.A chillis,királyrákos,csípős pasta hozta meg a fordulópontot.Igaz három részletben ettem meg tegnap,de megettem.Bár tilos nekem a gyümölcslé mint diabetesesnek 2 dl őszibaracklé,hidegre hűtve maga volt a mennyország.

Most megint tűnődöm,mert a teán kívül semmi reggelire nem vágyom.Szóval csöndben kortyolom a gyümölcs teám és közben hallgatom a hörgőkből és a légcsövemből csöppet sem biztatóan hangzó groteszk szimfonikus előadást.Előttem excel táblázatok,megígértem,hogy ma reggel beküldöm az anyag és gyógyszer rendelést novemberre.De nehezen kezdem el...Nehéz figyelni,számolni,hitelesnek maradni.

"Ahogy nincs szivárvány eső nélkül, úgy nincs gyógyulás fájdalom nélkül sem.Minden rossz addig tart,amíg szembe nem nézel vele."Robert Lawson
Azt hittem leszámoltam már pár kísértő,szőnyeg alá tolt gondolattal és érzéssel az életemben...De sajnos nem.Most a betegség mellett ezekről is döntenem kell,mert az elzártság és a betegség ezeket újra felszínre hozta.Sok fájdalmas,önvédelmi elhatározás van születendőben...
11.03. 12. nap.
Nem jellemző tünetként írják le a fejfájást a COVID fertőzés idejére,én viszont rengetegszer vagyok egyébként is migrénes.Így a legrosszabb tünetek egyike a hajnalban kezdődő migrén.Ilyenkor felkelek és beveszek egy brutál erős és méregdrága gyógyszert és utána remélem a vissza alvás lehetőségét.Mióta itthon vagyok szinte terv szerűen minden nap és hajnal ezzel kezdődik...Sorstársaim is tarthatnak ettől sajnos.
Szóval a köhögés nem szűnik,görcsös és Ambroxolt használok,de mintha be sem venném.
Valahol nagyon szomorú dolog ez és írom ezt le egészségügyben dolgozóként,hogy egy ember tünetekkel rendelkező COVID pozitív lesz és sorsára hagyva ott hagyják egyedül a pokolban.
Mert igaz,otthon gyógyulhatsz de ez pokoli.Sem a Háziorvosom sem mások nem ajánlottak gyógyszereket a tünetekre.Orvossal nem beszéltem,az asszisztensnő annyit mondott,hogy ha mégis kórházba kerülnék hívjam fel őket!
Józan paraszti ész alapján szedem a nagy dózisú C és D vitaminokat.Tünetekre a Coldrexet.Köhögésre is csak tegnap kezdtem el gyógyszert szedni,de azt sem ajánlotta senki,hogy milyet szedj,mennyit?Ha valaki átlag ember,átlag ismeretekkel,ő vajon mit csinál?
Persze ha erős panaszod van hívj mentőt...De azért ezt már mindenki tudja,aki kicsit tájékozódik és nem csak magyar agyhalott oldalakon,hogy ez nem egy szimpla influenza.A tüneti kezelésének is el kellene térnie tőle.Nemcsak a miatt nem az,mert jóval nagyobb veszélyt jelentenek az alapbetegséggel rendelkezőkre,hanem a hosszú lefolyást és a tünetek erősségét tekintve sem.
Ha valaki tud olyan oldalt,ahol hitelesen és korrekten írnak az ajánlott kezelésről a bő folyadék fogyasztáson kívül is kérem tegye be kommentbe.Köszönöm!
Nem tudom miről cikkezik a sajtó és miről beszél az Operatív törzs.(Mondjuk őket nem nézem mert agykukit kapok.) Miszerint folyamatosan ellenőrzik a karantén betartását stb...Kinél?Se nálam,se a kollégáimnál,se olyan egészségügyi dolgozónál aki jó ismerősöm nem járt senki.Akkor kit is ellenőriznek?A szomszédomban pár hete kerestek egy bolgár nőt a rendőrök,aki 3 éve ide volt bejelentkezve.belépett a reptéren és eltűnt.Na erre megy el a pénz és az idő.Aki meg igazoltan pozitív ha akar sétálgathat kedvére.
Ily módon vajon hogyan fognak tesztelni,hogy újra munkába állhassunk?Mikor szűnik meg a karantén?
Tegnap kedvesen felszólított a munkahelyem,hogy 11.14.-én lejár a munka alkalmassági vizsgálatom,így míg nem tudom felmutatni az alkalmasságról szóló dokumentumot mégsem jár a 100% táppénz!
Kérdezem én,hogyan menjek mellkas röntgen vizsgálatra,ha itthon vagyok karanténban?Igaz, a vért épp  a betegségem előtt levettük és el is készült a hepatitis panel is.Tehát készültem a hosszabbításra,nem vagyok felelőtlen!
A kórházam higiénikus Főorvosa a kolléganőmnek azt mondta,akiknek nincs autójuk,hogy leszűri az intézmény,hogy pozitív e még,amennyiben kizárólag saját járművel lemegy a szűrésre!Szűrésre az általános mintavételi helyre,nem elkülönítve a többi beteg közé!Most kérnek kölcsön és ha minden igaz péntek reggel bemennek.De egy szűrés nem elég ha negatív a lelet,egy egészségügyi dolgozó két negatív szűrés birtokában jelentkezhet csak a munkahelyén.
Étvágyam nulla.Ricottás,spenótos tortellinit csinálok tejszínes,bazsalikomos,petrezselymes szósszal,épp csak egy adagot.Hátha!
Ma kitomboltam magam és az összes "résztvevőn" sajnálatos módon leordítottam,más szóval levertem rajtuk a port...Az ezt követő édes megkönnyebbülést egyértelműen vendetta fogja követni,de úgy gondolom nem érdekel!Maximum keresek másik munkahelyet és annyi.
A nap cukisága:Közel egy éve betegem/betegünk az ikonikus férfi,a nők bálványa ...Attila.Ha van valami megoldani valója az egészségével,vagy ismerősei egészségével kapcsolatban rendszeresen megkeres és én mint első vonalbéli kapcsolati tőke pankrátor mindig ötleteket adok és segítek elintézni a felmerült problémákat.Ma is keresett,mikor meghallotta,hogy ki vagyok vonva a forgalomból,annyira kedves volt ő is.Felajánlotta,hogy hoz gyógyszert és segít amiben csak szeretném.Jeleztem neki,hogy elintézem mással,hogy rendelkezésére álljon,de azt mondta megvárja míg meggyógyulok.Tényleg cuki nem?
11.04. 13. nap.
Éjjel kettőkor felébredtem...nem szoktam ezen felhúzni magam...Rendeztem a számla kifizetéseket,nézelődtem online oldalakon,filmet néztem,epret ettem...De sajnos a reggel ugyan úgy kezdődik mint minden nap,migrén és köhögés...
Megtudtam,hogy jelen rendelkezések szerint egészségügyi dolgozónak a karantén maximum 20 nap a teszt eredményétől függetlenül.Az tény,hogy ha úgy nyilatkozik a munkahely nem engedi vissza dolgozni,de a karantén maximum 20 nap!
11.05. 14. nap.
Mióta beteg vagyok tegnap volt az első felszabadultabb napom,bár gyenge voltam,köhögtem és végig aludtam a napot a fejem mégis tiszta volt és enni is tudtam.Nem sokat de tudtam.Ízérzés még nincs.Mind e mellett végig tudtam aludni az éjszakát.Szóval bizakodó vagyok!
Már csak a gyengeséget,a köhögést kell kilőnöm,meg persze két negatív teszt kell,hogy újra dolgozhassak.
Mióta "fog az agyam újra",azóta olvasok szakmai anyagokat a vírusról,a gyógyításáról és elszomorít,hogy milyen keveset tudunk róla még mindig.Mi is,akik utána járunk,olvasunk.Ehhez nem segítség az egészségügyi végzettség,mert maga az egészségügy is naponta szembesül új tünetekkel és meglepő fordulatokkal.
Számomra az is meglepő fordulat,hogy krónikus betegségem ellenére nem hoztam a papírformát és nem kerültem kórházba,pedig orvosi jó tanács helyett csak annyit kaptam:Te úgyis be fogsz kerülni a kórházba!
Őszinte leszek,nem hiszek az oltóanyagban.Egy éve tombol a COVID,rengeteg pénzt fordítanak a kutatásra.Eredmények vannak,jönnek a nyilatkozatok...Ti mit gondoltok?
Én a normál influenza oltást és a H1N1 oltást sem kérem soha.Van akinek hatásos,van akinek nem.Én nem kérem.
Nagyobb baj az emberi butaság,amit most amikor időm van hatalmas mennyiségben tapasztalok az internetes portálokon megjelent cikkek hozzászólásaiban.A vírus tagadók és azok,akik szeretteik haláláért,rosszullétérért az ápolókat,orvosokat hibáztatják.
Erre csak egy példa:"Nem mozgatják a beteget,háton fektetik egész nap,nem csoda ha tüdőgyulladást kap!" Khmmm...Egyrészt de igen,mozgatják,tornáztatják.Nem kell teljesen oldalra fordítani egy súlyos beteget ahhoz,hogy megváltoztassuk a ráható nyomást a test kritikus fekvőfelületein.Elég egy réteg lepedővel megemelni a testrészeket.De ennél sokkal komolyabb a megelőzés,eszközök és gyógytornászok is rendelkezésre állnak.
Megállom,nem kommentelek az ilyeneknek,néha leírom a véleményem,aztán mégis kitörlöm.Felesleges energia vesztés a buta,agyatlan vagdalkozásuk...
https://www.youtube.com/watch?v=yiOjjrUm5Fc (Így-így és így!)
Végre!Kezd megjönni az eszük!"Orvosigazgatói utasításra mai naptól nem lehet műtétre előjegyezni" Oszt.vezető Főorvos.
11.06. 15. nap.
Az első igazán jól aludtam éjszaka van mögöttem.
Ha belegondolok két hete nem dolgozom.Soha nem hiányoztam ennyit összefüggően a munkahelyemről az utóbbi 20 évben.Mindig csak maximum egy hetet.
Sokat olvasok a vírusról és az egyik cikkben írták,hogy a jó minőségű étcsokoládé gyógyító hatással rendelkezik a COVID-19-re,hogy a jobb minőségű holland kakaóval lehetne ezt a hatást felturbózni mivel egy étcsokoládéban a fő alapanyag a kakaópor ami nagy antioxidáns tulajdonsággal rendelkezik.Tuti van aki ezt bibliának tekinti ugye?Én magam nem eszem csokoládét,de nektek jó hír. :)
Két óra ájult alvás,felébredtem és ráz megint a hideg és fáj a torkom. :(
"És egyszer vége lesz a viharnak. Nem fogsz emlékezni, hogy csináltad végig, hogy élted túl. Még abban sem lehetsz egészen biztos, hogy tényleg véget ért. De egy dolog biztos. Amikor kijössz a viharból, nem az az ember leszel, aki besétált abba. Ez minden, amiről a vihar szól...."(Haruki Murakami)
11.07. 16. nap.
Tévedtem amikor azt  gondoltam,ha elkaptuk a vírust egyfajta védettséget kapunk.Ez sajnos nem igaz.Most,hogy van időm szakmai oldalakat olvasni azt a véleményt láttam,hogy vissza lehet esni és a tünetek nagy valószínűséggel erősebbek lesznek.Azt is olvastam,a tavaszi járvány utáni tapasztalatként,hogy akiket lélegeztető géppel kezeltek és gyógyultan hazaengedtek,több esetben újra kórházba kerültek a tüdő krónikus folyamataival sajnos.
Tehát nagyon fontosnak tartom a megelőzést,a védekezést ami egyre nehezebb és az immunrendszerünk erősítését.Nem írom le mivel tegyétek,nem az én tisztem ezt leírni,mert minden szervezet másra reagál jól.
Tájékozódjatok,próbáljatok ki vitaminokat,de figyeljetek az ajánlott dózisra és soha ne felejtsük el ételeinkben,italainkban van az orvosság!Tudom fárasztó figyelni ilyen módon is az étkezésünkre de megéri.
Ez a protokollt különböző  a Háziorvosi gyakorlatból ollóztam össze nektek:

OTTHONI TEENDŐK:
Izoláció a család többi,egészséges tagjától! Otthon is maszk, lehetőség szerint külön szoba,fürdő időben elosztott használata.Rendszeres kéz és felületfertőtlenítés megfelelő fertőtlenítő szerekkel!
Bőséges folyadék fogyasztás, min 2liter/nap, de láz esetén több is lehet!
C-vitamin 1000mg/nap,D3-vitamin 3000NE/nap,Magnézium: 300-400 mg/nap,Szelén : 55 mcg/nap

Élelmiszerek tekintetében:spenót, brokkoli, káposzta, banán,kiwi,szőlő,narancs,tengeri halak,diófélék,teljes kiőrlésű gabona.Cink: 10 mg/nap spenót,pulyka,marha,bárány,juharszirup.

Lázcsillapítás, izomfájdalom, fejfájás: Paracetamol 3-4x 500mg,Ibuprofen max:600mg/nap,Metamizol (algopyrin) 3-4x500mg/nap

Köhögéscsillapítás:Mézes tea,hason fekvés,félülő-ülő helyzet.Száraz köhögés:Háziorvosa receptköteles gyógyszer ír fel.

Ami számomra szánalmasan vicces az az,hogy két hete vagyok itthon és se egy levelet nem kaptam a Népegészségügytől vagy ANTSZ.-től,hogy meddig tart a karantén,se egy ellenőrzés nem volt.

Szét hazudják magukat a szaros álhíreikkel,hogy milyen nyomon követés van meg fegyelem!Hát nincs semmi!Csak hazugság,egyre több beteg és focimeccsek!20 000 ember!

Most komolyan!Írassanak már alá a focimeccsre belépőkkel egy nyilatkozatot,hogy felelősségük teljes tudatában lépnek be és ha esetleg fertőződnek nem kérik a kórházi kezelést.Ne vegyék már el a lehetőséget a fegyelmezett betegek elől és főleg ne hozzanak engem és a kollégáim abba a helyzetbe,akik majd ellátjuk őket,hogy a szaros felelőtlenségükkel megfertőzzenek!Tisztában vagyok mint egészségügyi dolgozó a kötelességeimmel,de ez most kikívánkozott belőlem elnézést!

Olyan csodálatosan szép őszi nap van ma!Én meg csak bentről nézhetem...Hiába van előttem a csodás panoráma,hiába van kitárva az erkély ajtó...Borzasztóan szeretnék kint lenni és jól lenni...E helyett ma újra hidegrázás. :(

11.08. 17. nap

Egy ilyen betegség nagyon hasznos az ismerőseid és "barátaid" természetes szelekciójára.Mint írtam nagyon sokan keresnek/kerestek és rendületlenül érdeklődnek,segítséget ajánlanak fel.Ezer köszönet és szívem minden hálája érte!

Míg másik alibiből keresnek,hogy teljesítsék a kötelességüket.Szerintük...Nem szabad bánkódnom,az ilyen látszat ismeretségeket könnyű szívvel el kell engedni.Ha valaki nem bír várni rám 2-3 hetet az ne is legyen mellettem.A legszebb az indoklás,a sors így hozta,egyikünk sem tehet róla. :) De igen!Te tehetsz róla,hogy elszállt az ihlet és az érdeklődés.Én ugyan az vagyok,csak egy nehezebb helyzetben.Az ilyenek majd vissza szeretnének szivárogni mikor már jól vagy...De hülye aki visszaengedi őket!

Más kérdés a család.Anyám körbehaknizta a rokonságot azzal,hogy COVID poz.vagyok,hogy ez neki milyen megterhelő,mert gondoskodnia kell rólam.Minden élethelyzetből képes mártírként kijönni.Hihetetlen!Első hét péntekén volt nálam és hozott gyógyszereket,amiket betett a garázsba,aminek az ajtaját az erkélyről nyitottam ki.Azóta két sms.-t küldött csak.

A fiam két karton vizet tett az ajtóm elé,nagyanyai nyomásra,de 20 dühödt sms.-t kaptam tőle,amiért neki ezt meg kellett tennie.Miért is csodálkozom?Anyám a fiam egész életében arra hajtott,hogy a fiam őt szeresse jobban.Most ott vannak egymásnak.Szóval inkább házhoz rendelek.

Fizetős mobil COVID PCR teszt szűrés.Most találtam.Háááát ahhoz képest,hogy a teszt ingyenes?!Mint a keselyűk.

https://mobilszures.hu/?utm_source=Facebook&utm_medium=H%C3%ADrfolyam&utm_campaign=November&utm_content=%C3%93ran%C3%A9z%C5%91s&fbclid=IwAR37q3td0JmGd6Wd5K_CpxKxXG-JVA79kpK2CN6Odux3BPt_Zr9QJkaWtP4

Egyébként már alig várom a három napos tünetmentességet,hogy legyen végre szűrés...meg a kezembe valami ismerős! :)  https://www.facebook.com/KEERNL/videos/420708378893302

11.09. 18. nap

Tegnap délután és este először teljesen jól éreztem magam,persze köhögés volt,de más tünet nem!Viszont reggelre érkezett a migrén megint.

Ma beszéltem a kórház higiénés főorvossal,holnap és csütörtökön csináljuk meg az ellenőrző teszteket.Két negatív teszt kell,hogy visszamehessek dolgozni és én már nagyon szeretnék dolgozni.Szóval jöhet a drukk,hogy negatív legyen az eredmény.Remélem a vírusok már meguntak engem. :)

Azért az végtelenül gáz,hogy mások 10 nap után teszt nélkül jöhetnek,mehetnek a többi ember közé,akár pozitívak voltak,akár csak érintettség miatt voltak karanténban.
Nekem meg ilyen tiltások vannak.Ezek a tiltások pedig vonatkoznak a vásárlásra és a gyógyszertárra is.
Ez már a harmadik hét táppénz.El tudjátok képzelni mennyi bevételem lesz a szakaszok kifizetés miatt épp karácsony előtt?
Sokat keresgéltem mivel erősíthetném és segíthetném az immunrendszerem a további időket tekintve és úgy érzem megtaláltam a megfelelőt.
https://www.energy.sk/hu/p/CistusKomplex?fbclid=IwAR3nc-lG5cDEFNmMYbTZYgGnxQ8l8OERmtBhlzq1ycmH3Z7FCoUCH-G3u9A
Kikapcsolódás gyanánt:Martin Scorsese Casino
11.10. 19. nap
9.-re megyek az első ellenőrző kontroll szűrésre.Ez is egy idiotizmus!!!Nekem két szűrés kell,ma és csütörtökön két negatív lelet,hogy visszamehessek dolgozni.
A velem együtt dolgozó kolléganőmnek aki szerdán megy elég egy gyorsteszt és ha az negatív mehet dolgozni,mert állítólag változott az eljárás rend.
Csak ebben az az érdekes,hogy én tegnap reggel 9.-kor beszéltem meg a szűrést a kórház higiénés főorvossal akkor ezt az infót adta,a kolléganőm délután négykor,neki meg azt mondta változott az ügyrend!
Akkor most mi van?De komolyan!!!
Valóban november 7.-től változott az egészségügyi dolgozók munkába bocsájtásának és a COVID pozitív kórházban ápolt betegeknek a hazaengedési rendje,mint utóbb megtudtam.
De akkor nekem miért kell két teszt?Neki miért egy???
Fel vagyok háborodva!
Kiemelt COVID ellátó kórházban dolgozom.Ott is fertőződtem meg hatod magammal.
Odarendelnek reggel kilencre az ellenőrző tesztre.20 perccel korábban érkezem,már várnak ott mások is.Kilencre 16 fő kb.Egy jelöletlen üveg ajtó előtt kell várakozni a nyílt utcán novemberben!
09.30.-ig kétszer is megjelennek védőruhában dolgozók, megkérdezik,hogy x cégtől van e valaki?Mondják van,akkor ők jöjjenek velem és egy másik bejáraton beviszik őket!
Mi szóltunk,hogy mi itt dolgozunk a kórházban,de figyelemre sem méltattak!
09.35.-kor megjelenik belül a védőruhás alak,lenéz a lépcsőn majd visszamegy.
Tovább várakozunk,senki sehol!Majd 09.45.-kor megjelenik a biztonsági őr és nagy kegyesen beenged.
Addigra totál ki vagyok fagyva én is és a többi várakozó is!
Megkérdeztem,hogy mégis ezt hogyan gondolják?Mire a válasz az,hogy járvány helyzet van!
Beérve kértem infót,hogy nekem is a gyorsan elkészülő tesztet veszik e le,mert a kolléganőmnek holnap az lesz.Mire közölték nem, ma még sima PCR teszt van aminek minimum két nap az elkészülési ideje.
Ott várakozó kolléganő elmondta,hogy neki az előzőt múlt hét csütörtökön vették le és még nincs eredmény!
Csak holnaptól készítenek gyors teszteket.AKKOR MI A RÁKFENÉNEK HÍVTAK ENGEM MA BE?
Ezt csinálják a saját dolgozóikkal akikre elvileg szükségük lenne a sok munka miatt!
Akkor mit várhat egy szegény átlag ember?
Én 19 napja vagyok itthon.Semmi hivatalos papírt nem kaptam,ellenőrizni nem ellenőriztek,de nem mehetek ki és nem oldják fel a karantént a kórház higiénés főorvos szerint!Le sem jelentett senki szerintem!
Aki közértben dolgozik szűrés nélkül mehet dolgozni 10 nap karantén után és szeleteli neked a felvágottat!
Vagy 10 nap után mehet tanítani a gyerekeid az iskolába!
Mit gondoltok erről?
11.11. 20. nap
Orbán Viktor "emócióval átitatott",mély rálátást mutató "szakmai" verziója:
Tudni kell,hogy az intenzív osztályokon fekvő súlyos betegek esetén van egy szabály annak kapcsán,hogy egy nővér és orvos hány beteget tud felelősséggel ellátni.Igaz,hogy csak a gépeket kell figyelni,de azt nem lehet,hogy 20-30 gépet nézzen egy ember egyszerre.
Szerinte így kell elképzelni,hogy nincs elég nővér vagy orvos.
 
Köszönjük szépen ha csak ennyi,akkor kidobtam jó néhány évet tanulásra,hogy "csak nézzek"!Főleg aneszteziológus asszisztensként!
S ne feledjük a nem intenzív osztályok beteg/orvos/nővér hányadost!Ott is sokkal több az egy egészségügyi dolgozóra jutó beteg mint az lehetséges lenne!
 
S mivel úgyis annyi felesleges lélegeztető gépet vettek,hogy a pajtik jól járjanak,akkor ne lobbizzanak a külképviseletek titokban azok eladásával,hanem azokat csak adják oda az otthonokba használatra.
Nézni ott is tudnak.(Elnézést a családoktól ezért a mondatért!)
A beteget is kell figyelni,leszívni,etetni,tisztába tenni a paramétereit ellenőrizni.
Megelőzni a felfekvés kialakulását és úgy nézni a rá,hogy a tudatánál lévő beteg bele tudjon kapaszkodni a mi erőnkbe és el tudja hinni,hogy van számára holnap és gyógyulás!
A gépet pedig adequat módon beállítani,a szükségleteknek megfelelően.
Ha rosszul csinálják az nem azt jelenti,hogy nem javul a beteg állapota,de ronthat is rajta a szakszerűtlen lélegeztetés.
Tehát alapvetően az aneszteziológus/intenzív terápiás szakorvosok és nővérek és az aneszteziológus asszisztensek kaptak ilyen képzést.Külön szakma és igen,komoly szakma!
A rendkívüli járványhelyzet miatt kialakult kényszerhelyzetben kénytelenek mások is megtanulni részben ezeket a feladat köröket és minden tiszteletem az övék,hogy vállalják a helytállást és a felelősséget.
Ez egy nem túl jó hasonlattal élve nem egy olyan gép,mint az autó,amit 1-2 hét alatt mindenki el tud vezetni,hanem egy utasszállító repülőgéphez hasonlít inkább.(Ezért meg elnézést kérek a pilótáktól!)
 
Csak itt a gépek emberekre vannak rátéve és még nem beszéltünk a lelki és emocionális oldaláról a dolognak!
 
Híresen megbecsült szakma vagyunk!Köszönjük!
 
Ó és ingyen utazhat a COVID ellátást végző egészségügyi dolgozó!
 
Az új rendelet szerint már minden kórházban kötelező ellátni a fertőzött betegeket és ne feledjük a nem kórházakban dolgozókat,akik ugyan úgy találkoznak poz.betegekkel!
Személy szerint én autóval járok.Autóval 8 perc BKV.-val 50 perc a bejutásom.Szerintetek?
 
Összegezve bőven ráérek visszamenni dolgozni mint COVID poz. aki 20. napja gyógyul itthon,mert az egészségügyben minden rendben van!
 
A rendszer kitart!
Az oxigén-készlet a kórházban talán nem...De lehet igen,csak nem lesz aki palackot cserél...De a rendszer kitart...Elektív műtétek kukába,hogy az aneszteziológusok és a felszabadult nővérek mehessenek a COVID ellátási osztályokra.
Mégis az orvosok,nővérek, segédápolók egészsége,az alapján,hogy milyen sokan vagyunk betegek talán nem tart ki,sőt biztosan nem,de
A RENDSZER IGEN!
Bizony!
Lélegeztető gép lesz,sapka is,maszk is amit nem ingyen kapunk hanem a megrendelési keretünk terhére,néhány kesztyűt is elő lehet venni az alsó fiókból,DE A PÁRT...Mármint a rendszer...Elnézést az egészségügy az kitart!
 
Javaslom az önkiszolgáló betegellátást mint a TESCO önkiszolgáló pénztáraknál.Költség hatékony és gyors.
Erre még nem gondoltak?Tuti igen!
Mert kellett gondolniuk,ha ezt az új egészségügyi törvényt bevezették,pont ebben a nehéz időszakban,hiszen sokan nem fogjuk/fogják aláírni és elfogadni a ránk kényszerített 1+1 éves kivezénylést és egyéb nyalánkságokat!Most a gyógyításra kéne koncentrálnunk nem arra,hogy a jövőnkért aggódjunk és abban a kevés szabad és pihenő időnkben a munkajogászokhoz járjunk!
Visszatérve a blog bejegyzés eredeti témájához:sokkal jobban vagyok!
Már csak köhögök és nagyon gyenge vagyok.Érdekes,hogy a javulás nem lassan következett be,hanem arra ébredtem,hogy hoppá!Jobban vagyok,csökkentek a tünetek és van energiám olyan dogokra is amikre addig nem volt.
Szóval kedves beteg sorstársaim!Kitartást!Anyagcsere betegséggel,inzulinos diabetesesként,túl a 40.-en is meg lehet gyógyulni!Úgy érzem a célegyenesben vagyok.Hogy idézzem "Vezérünket"...(Bár nekem nem az) "Már látom az alagút végét"!
11.12. 21. nap
Éjjel 03.00.Felébredtem,nem hagyott nyugodni a keddi mintavételi eredményem.Mostanra elkészült,ilyet még nem pipáltam és nem láttam soha!
"SARS-CoV-2 PCR eredménye:kétes.
The result of RNA" Detection is inconculsive,magyarul:Az észlelés nem meggyőző!
Most akkor mi van?Van vírus a szervezetemben vagy nincs?
Ezért a leletért illetve mintavételért fagyoskodtam az utcán várakozva közel egy órát gyengén és még betegen!
Ma kilencre újra megyek,ugyan oda.De ma téli bakancsban!Most egy drágább (a 19 500,. Ft.-nál jelentősen drágább) úgynevezett gyors kimutatási tesztet fognak végezni,ugyan úgy orrból,aminek 15 perc múlva kész az eredménye,melyet meg kell várni.
Őszintén remélem nem az utcán!
Ha negatív másnap lehet menni dolgoznom,ha pozitív akkor 5 nap múltán új vizsgálat amire ott helyben időpontot is adnak.
Remélem negatív lesz.De akkor is csak hétfőtől megyek dolgozni,még szükségem van a fennmaradó napokra az erősödésemhez.
Egy esztergomi kórházban dolgozó nővér ismerősöm tegnap ment dolgozni erős  tünetek és COVID pozitivitás után.Ma be van osztva 24 órába!!!Mert nincs ember!
Hol lehet ilyet csinálni?
99,9 %.-ban bírja az egészségügy Orbán tegnapi bejelentése szerint.Előző nap 50% esélyt jósolt másnap 99,9.-et!
S lásd a birkák még mindig bégetnek a nyáj melegébe húzódva!
SIKERÜLT!
21.napon COVID negatív vagyok!
Bár a COVID erősen földre küldött,de a rám számolásnál kb.hatnál igenis felálltam!
Mai negatív teszt,negatív mellkas röntgen lelet!
Nem mondom,hogy még nem lesz pár menetünk a COVID vírussal,mert egészségügyben dolgozom,de most felálltam!
Hétfőn dolgozom!Alig várom!
Mindenkinek aki támogatott,érdeklődött,vigyázott rám és virtuálisan megölelt szívből köszönök mindent!
https://www.youtube.com/watch?v=GWD-4AQABHY
Mindenkinek aki beteg jobbulást kívánok és szívesen nyújtok segítséget,ha bármiben segíthetek!
Vigyázzatok magatokra!Vigyázzatok egymásra!
Ne feledjétek,nem vagytok egyedül!
2020.10-23-11.11. Balogh Gabriella
122487957_3399471766766989_2151216299211402085_n.jpg

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gondoltok66.blog.hu/api/trackback/id/tr2616259398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2020.10.27. 07:36:42

Jobbulást kedves Gabi!
Nem az van, hogy a víruson így is, úgy is mindenkinek át kell esnie, hogy védett legyen? Tavasszal még a görbe laposításáért ment a kampány. Na akkor olyan lapos lett, hogy ez most üt vissza.
Teljesen káros volt tavasszal lezárni az országot.
Senki nem ússza meg a vírust, ugyebár.

gabibalogh 2020.10.27. 07:41:48

@Lorrh: Köszönöm szépen,kedves vagy!
Még nem tudom az eredményt.
Igen,mi tavasz óta mondjuk a kórházban,hogy nem az a kérdés elkapjuk e?Hanem az,hogy mikor?

sosem tudhatod 2020.10.27. 13:29:06

Na jó! Hát akkor válaszolok itt a feltett kérdésedre... Igen, férfi létemre még élek pár nap után is. Ez is mutatja h meglepetésekben mennyire jó vagyok! =))

gabibalogh 2020.10.27. 13:52:05

@sosem tudhatod: Valóban.Látod ennek kifejezetten örülök. Jobbulást!:)

kerenszkij 2020.10.29. 14:46:03

Jobbulást. Elkaptam én is, csak azért szűrtek , mert egy közvetlen kolléga beteg lett, így leszűrték az egész teamet. Csak én lettem az első szűrésen pozitív. A családtagok sem. Nekem szerencsére eddig minimális tünetem volt, fáradékonyság, néha légszomj, de semmi extra(remélem marad is). Én csak D vitamint tolok overdózisban, de azt már előtte is csak akkor nem ekkora adagban. A 100% tp arra a két hétre is jól jön azér t...a szocágazatban külön meg kell ezért is küzdeni, hogy elismerjék. Bár én nem bent kaptam el valószínűleg.
Kitartást!

gabibalogh 2020.10.29. 14:54:32

@kerenszkij: Kívánok neked mielőbbi jobbulást és tünetmentességet!
Nálunk hárman lettünk egyszerre és két napra rá még hárman.Bár elsődleges COVID ellátó Kh vagyunk,én a sebészeten dolgozom,nem kellett volna elkapni,de várható volt,mert a betegeket nem szűrik,védőruha mivel nem ismert COVID.-os betegek csak az egyszer használatos maszk,gumikesztyű,amiről nyilvántartást kell vezetni.
Javaslom a nagy dózisú C-vitamint is,engem tavasszal az mentett meg,meg a szerencse.
A nagyobb baj az,hogy nem leszünk védettek.Ugyan úgy el lehet kapni újra.Sőt a tünetek is fokozottabbak.Ami elég gáz,mert most is KO.
Köszönöm a kedves jókívánságot!

Lorrh 2020.11.06. 21:07:34

@gabibalogh: Kigyógyultál kedves Gabi?

gabibalogh 2020.11.07. 06:24:05

Köszönöm az érdeklődést!
Még nem,de az utóbbi két napban jobban vagyok,csak nagyon gyenge vagyok és köhögök.Hétfőn szerintem már egyeztetünk az első kontroll tesztről.Kettő kell,hogy visszamehessek egészségügybe dolgozni.
süti beállítások módosítása